reklama

Totus Tuus.

Zrak mojich očí, srdce mojej viery. Srdce na kolenách kľačí, pred Sionom dcéry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 

1.)
Zrak mojich očí,
srdce mojej viery.
Srdce na kolenách kľačí,
pred Sionom dcéry.

2.)
Verná Matka duší,
aká láska v tebe tkvie.
To sotvakto tuší,
ako srdce panenské miluje.

3.)
Chrám Ducha Svätého,
je chrámom tela.
A telo..... Slovom Boha večného,
v Márii, Matke sveta.

4.)
Ach Láska moja,
ako pokorne v úzadí si bola.
A nič nečakajúc,
si len milovať mohla.

5.)
Uč ma Pani moja !!
A lásku vštepiť skús.
Len pre Krista Pána;
vravím ti Mária........

TOTUS TUUS !!

Marek Sopko

Marek Sopko

Bloger 
  • Počet článkov:  364
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  srandičkynerýmovanéRispetNonaSonetyKatolícka poéziahumorNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu