reklama

Chcem byť nieči

*+*

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

1.)

Už sa hlási krutý úsvit,

ujedá nám z krásy chvíl..

Čo sme nestačili, smiem len tušiť,

už len hádať, čo sám osud v tebe skryl.

2.)

Deň sa rozjasnieva a my máme polnoc.

Luna postriebruje naše mliečne kráľovstvo.

Som tvoj problém a ty moja vzácna pomoc,

som tvoj lekár a ty moje sladké bláznovstvo.

3.)

Bože, nech trvá večne táto skvostná hodina.

Nech sme vymanení z moci času.

Nech nám našou láskou povinná

múza slová zmení v sladkú vína čašu.

4.)

Milovaná, tvojim očiam láska krásne svedčí.

Ty vieš, že si iba moja – no ja taktiež chcem byť nieči.

Marek Sopko

Marek Sopko

Bloger 
  • Počet článkov:  364
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  srandičkynerýmovanéRispetNonaSonetyKatolícka poéziahumorNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu