reklama

keby si raz...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keby si raz venovala letmý pohlad

hĺbok svojich tyrkysových duší,

ako nezábudky čo sa ponúkajú nebu. A hlad,

ktorý usídlil sa v mojej púšti

nasýtila teplým slnkom jagavého karmínu,

synom šťastnej hviezdy by sa nazýval.

Keby si raz odela si chvíľu intímnu

a nov zakryl by si z bázne tvár

a jas milovania strhol by mi z očí tmu,

ako žertva by som na tvoj oltár denne ulíhal.

Keby si raz nevrlému, mdlému snu

dala pečať jasných farieb - seba ako dar,

padal by som k tvojím nohám moja sladká tieseň,

ako padá z duše táto nesmrteľná (naša) pieseň.

Marek Sopko

Marek Sopko

Bloger 
  • Počet článkov:  364
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  srandičkynerýmovanéRispetNonaSonetyKatolícka poéziahumorNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu