reklama

Sklamanie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Teplý dážď tancuje mi na pleciach,

zmýva otisk tvojich krehkých mystérií.

Samota preklína ma v pestrých nárečiach,

a len šepot nehmotného lístia vždy mi

rozorve hrudník ako presýtené šampanské.

To sa búri vo mne sviežosť tvojich dlaní.

Sviežosť, ktorá spieva v mojej otázke,

prečo som ťa nezavrhol kým ma zraní

nádhera, ktorú nosíš ako ruža nad tŕňmi.

Prečo si ma uhranula svojou nehou?

Dnes ľúbiš, zajtra sa mnou nakŕmiš!

A tak milovaná budem navždy s tebou.

Nech prekliata je chvíľa nášho stretnutia.

Neľutuje ten čo nikdy nemiloval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hoc slovo potrebuje náruč súvetia,

ja chcem rozplynúť sa, ako vlnobitie mora.

Marek Sopko

Marek Sopko

Bloger 
  • Počet článkov:  364
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  srandičkynerýmovanéRispetNonaSonetyKatolícka poéziahumorNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu